۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

new acropolis museum

دومین مطلب معماری من معرفی یه موزه اس توی یه مکان کاملا تاریخی !! اینکه چقدر تونسته خودشو با محیط اطرافش هماهنگ کنه قضاوت اش با شما.
اول عکسهای سایتی و با دید پرنده از بنا رو می ذارم :
    
حالا عکسهای خود بنا :

و حالا یه سری عکس مربوط به هم با توضیحات البته انگلیسی :
 
سری دوم از همون مدل عکسها با توضیحات انگلیسی :



عکسهای داخلی :
     
و بالاخره نقشه ها :
         
و اینم نام فضاها در پلان ها :

صد البته که اگه نیاز به عکس بیشتری بود میشه با سرچ نامش تو گوگل موارد بیشتری رو کسب کرد . امیدوارم خوشتون اومده باشه !

منبع : 2009 Architectural Record oct

۲ نظر:

  1. بله همونقدر زیاد بوده! تازه این مال فیلم یکش هست. مهمتر از کمیت، کیفیتشه...
    -
    مطمئنا کار نمیکنه! اما من رسالتمو انجام دادم! به هر حال ترفندهایی هست که میشه کپی کننده رو رسوا کرد!

    پاسخحذف
  2. درود و دوصد باز هم درود
    این پست زیباتون رو که معرفی یک بنای خوب در یک کشوری که صاحب تمدن هست. البته خانوم مهندس پیشنهاد این حقیر این هست که تلاش کنیم متن هم به این تصاویر اضافه کنیم تا توضیحی باشه برای افراد کم اطلاعی چون خودم. درضمن بنده در سایت کلوب دات کام در کلوب جامعه معماران لینکتون رو داغ کردم می تونینی ببینین البته باید عضو بشید نمی دونم عضو هستید یا نه البته در لیست دوستان و بزرگواران من خانومی هست که آیدیشون لیدی و اسمشون رو سپیده گذاشتن و من این لینک رو توسط ایشون داغ کردم احساس کردم شما دو نفر یکی هستید.
    http://www.cloob.com/clubname/memarancloob
    تا الان 8 درجه شده که دوتاش سهم من بود

    پاسخحذف