۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

معمار وجود

آیا ما معمار هستی و وجود خود نیستیم ؟

آیا گِل وجودمان را بدست خودمان نداده اند ؟

آیا طراح وجودمان کسی جز خودمان هستیم ؟

پس کی قرار است طراحی وجودمان را به کرکسیون بذاریم ؟

چه کسی با ما کرکسیون می کند ؟

امکان ندارد در طراحی اشتباه  کرده باشیم ؟


پ.ن : حیرانی

من مست جام باقی ام / دارم هوای عاشقی..
حیران روی ساقی ام / دارم هوای عاشقی..

ای جان و ای جانان من / دارم هوای عاشقی دارم هوای عاشقی..
ای وصل و ای هجران من / دارم هوای عاشقی دارم هوای عاشقی..

جان در بر جانانه شد / دل بر سر پیمانه شد / تن ساکن می خانه شد / دارم هوای عاشقی دارم هوای عاشقی..
گه نور و گه نار آمدم / گه گل، گهی خار آمدم / گه مست و هوشیار آمدم / دارم هوای عاشقی دارم هوای عاشقی..

ای شاه درویشت منم.. درویش درویشت منم.. بیگانه و خویشت منم.. بیگانه و خویشت منم..
دیوانه ی رویت منم / آشفته ی مویت منم / سرگشته ی کویت منم / دارم هوای عاشقی دارم هوای عاشقی..

ای جان و ای جانان من / دارم هوای عاشقی دارم هوای عاشقی..
ای وصل و ای هجران من / دارم هوای عاشقی دارم هوای عاشقی..


پ.ن 1 : 
امروز فهمیدم که بعضی چیزا رو واقعا نمیشه تو گوگل سرچ کرد !! مثل گِل ( بخوانید Gel  نه گُل Gol ) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر