۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

نوستالژی یه امضا

 

باز باران با ترانه ، باز باران با ترانه ... ( با حس و صدای شکیبایی تو فیلم خواهران غریب بخونید )
چقدر چقدر این شعر با پهنا و عمق کودکی هایمان اخت شده ...
چقدر دوست داشتم کاش الان منم درست در جایی که شاعر تصور کرده باشم

می دویدم همچو آهو ، می پریدم از سر جو ، دور می گشتم ز خانه ...
آی خدا ، چقدر این عمر سریع می گذره !



پ.ن : اینبار چقدر دوست داشتم نوشته ام آبی باشه !!
پ.ن 1: گشتم این عکس رو پیدا کنم نبود که نبود . حالا اگه پیدا شد حتما ویرایش می کنم !

۹ نظر:

  1. سلام

    اولین بار واژه نوستالوژی را در کتاب جهالت نوشته میلان کوندرا دیدم و معنی اون لغت رو در اونجا فهمیدم.
    یه اسلاید از پایان نامه ام در سه خط مراجعه کنید به:

    http://3khat.mihanblog.com/post/37

    هر نظری و مخصوصا انتقادی داشته باشید با کمال میل میشنوم.لازم به توضیح هست که هنوز پرداخت نهایی انجام نشده. یا حق

    پاسخحذف
  2. اما من دلم برف میخواد! این همه منتظره زمستون باشیو برف نیاد خییییلی بده!( خدا جون یه پرس برف لطفا!) توام بدتر از من انگار عاشق زاده شدیا!:دی

    پاسخحذف
  3. سلام ليدي عزيز.
    خوشحالم كه اينقد فعال هستي.
    اميدوارم هميشه موفق و شاد و سالم باشي.

    پاسخحذف
  4. یادم نیادش یادش بخیر... جوونیا...

    پاسخحذف
  5. سلام
    احسانم
    تو کافه دیزاین برام پیام زده بودین...وبلاگتون رو لینک کردم...می خوام باهاتون دوست باشم..متشکرم

    پاسخحذف
  6. حق با شماست اماگاهی بدون نشان یا با نشان تفاوتی نمیکنه. ممنون از تذکرتون

    پاسخحذف
  7. سلام
    اگر بخواین می تونم مجلات رکورد شمارو در سه خط بعنوان محصول سه خط معرفی کرده و به فروش بذارم! چون تازگی سرویس میهن بلاگ سیستم با نام "فروشگاه من" اضافه کرده اگه بخواین می تونم اونجا ثبت کنم و در سه خط نمایش داده بشه!

    پاسخحذف
  8. سلام
    شرایطش جور نشد شرمنده بذارید یه کم مخاطبم زیاد بشه تبلیغ خصوصی می کنیم. اینم داشته باشین

    http://netload.in/index.php?id=10&file_id=ZIRL9CCuFq

    پاسخحذف
  9. سلام ...
    ممنون لیدی که نظر میدین ...
    فقط خواستم بگم که بهش گفتم ... می دونه ... :)

    پاسخحذف