۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

کندوی عسل - Beehive

بنظر من گوگل شگفت انگیز ترین موجود اینترنته !! شایدم عصر حاضر . واقعا اون حرف قدیمی در موردش صادقه که میگه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد توش پیدا میشه !  
 خوب امروز با یه گشت کوچولو تو این موجود شگفت انگیز به این ساختمان عجیب رسیدم . گفتم بد نیست اینجا معرفی اش کنم . خودم که تا حالا ندیده بودمش شما رو نمی دونم . ببنید : 
بهش میگن کندوی اصل ! لاتین این لغت این کلمه اس :  Beehive
خوب با سرچ همین لغت در بخش عکسهای گوگل میشه مدل مویی به همین نام رو هم دید . اینجا ببنید . 
این بنا در کالیفرینا واقع شده و در واقع یک بنای اداریه ! که جالبیه قضیه اینجاست که این ساختار کندو شکل به ساختمان قدیمی انبار پارچه اضافه شده . و در سایت این فضا از 3 سمت توسط ساختمان های احاطه شده . 
البته این ساختمان مال سال 2003 است و مجله رکورد در آگوست 2002 به معرفی این بنا پرداخته.

عکسها : 
     

نقشه ها : 


معمار : 


سایت معمار : 
http://www.ericowenmoss.com/
اینم از معرفی معمار در ویکی پیدیا : 
http://en.wikipedia.org/wiki/Eric_Owen_Moss

جوایز : 
2002 AIA/LA Design Merit Award
 اطلاعات تکمیلی :

 Program:Office building/Conference center
Area: 10,000 sq ft


پ.ن : خیلی وقت بود مطلب معماری نذاشته بودم .
پ.ن 1: حوصله ترجمه نداشتم اما اگه خواستین می تونین این منبع تو مترجم گوگل بزنید تا حدود زیادی می فهمید جریان از چه قراره . شاید تو مجلات معماری خودمون هم راجب بش باشه اما من پیدا نکردم !
پ.ن 2 : میگم گوگل شگفت انگیزه نگین نه !


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر