۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

تصحیح یه شعر قدیمی


28 اردبیشهت پارسال شعری نوشتم که نا تمام ماند .
می خواستم چیزی بنویسم یاد این شعر افتادم . گفتم شاید با وصله کلمات شعری از توش دربیاد .

ماه شب در آسمان چشمک زنان
لحظه ای از دیدگانم دور نیست
همچون چراغی پر نور
می تابد بر دلم
***
ای ماه
دل خسته ام
یاور تنهایی ام
آرزویی کن دلم را شاد کن


شاید این راهی شود
سوی نور
شاید این شاه کلید قفلی شود
در دورها


****
دل خسته ام کاری بکن
یاوری کن و دلم را شاد کن



پ.ن : خیلی خوب نشد . حالا شاید بعدا دوباره ادامه دادم !
پ.ن 1 : نظرات و پیشنهادات و نقد های شما رو پذیرا می باشم !

۲ نظر:

  1. سوسانو(چه اسم ضایعی:دی)۶ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۲۹

    معنیش و کلماتش قشنگه اما وزنش یه کم مشکل داره که با یه کم تمرین درست میشه!

    پاسخحذف
  2. سلام
    من از شعر چیزی سرم نمیشه فقط میدونم چیزی که گفتید رو در هیچ قالبی نمیشه جا داد! ... توصیه میکنم در این ارتباط با یکی از لینک هایی که در وبلاگم هست به نام " به رنگ آسمان " سری بزنید و شعر هایتان را یا برایش ارسال کنید یا از او بخواهید به وبلاگتان سری بزند و بخواندشان ... انشاالله کمک حالتان بتوانند باشند ....
    به هر شکل برایتان آرزوی موفقیت میکنم .

    پاسخحذف