۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

روز های من

می دونم که نویسنده(2) خوبی نیستم
امروز که وبلاگ دوستام رو مرور می کردم با خوندن مطالبشون فهمیدم چقدر ...
نمی دونم اما آدمی نیستم که احساسم توی رفتارم بشه دید !
شاید سنگ دل باشم .
اما نه .... واقعا اینطور نبوده و نیست و همیشه کمک خواستم از خدا
که هیچ وقت سنگ دل نباشم اما
درک محیط اطرافم سختر میشه . اینو از رفتار اطرافیانم حس می کنم
شاید توقع من بالارفته . شایدم توقع اونا .
به هر صورت تحمل کمیاب شده و دیگه هیچ کس تحمل هیچ چیز رو نداره !
فقط خدا باید به دادمون برسه . که میرسه می دونم !
هوای همه رو داره .
بقول دوستی خدا داره میاد . 
بقول احسان خواجه امیری عشق داره بر می گرده . 
20 دی ساعت 40 : 22 شب


پ.ن : اگه این جملات آخر بی ربطه بذارید بحساب خل شدن این چند وقت من !

پ.ن 1 : شایدم یجور امیدواریه که از پا نیفتم ...
پ.ن 2 :  نویسنده منظورم نویسنده نبودا . منظورم کسی بود که می نویسه نه نویسنده !

۶ نظر:

  1. سپیده:

    منم حس میکنم احساساتت تو رفتارت معلوم نیست...!
    اما سنگ دل هم نیستی....

    پ.ن: این جودی هم دانلودش تموم نمیشه.... :D

    پاسخحذف
  2. آره سپیده جون مال منم یه چند روزه گیر کرده . البته میشه در حین دانلود دیدا ! مال من تا سر قسمت 28 گیر کرده !

    پاسخحذف
  3. من که نمیشناسمت نمیدونم معلومه یا نه!
    اما کی گفته نویسنده خوبی نیستی بگو خودم خفش کنم!
    راستی اگر این عکسه خودته نمیدونم چرا انقدر حس میکنم که یه جایی دیدمت اما نمیدونم کجا!؟!

    پاسخحذف
  4. منم نویسنده خوبی نیستم

    همه چیز رو مخلوط می کنم میدم به خورد بقیه

    پاسخحذف
  5. اختیار دارین فرناز خانوم شما خیلی هم خوب می نویسی !

    پاسخحذف
  6. احساس ریخته در جام روح و رفتار قابی قابل لمس! وقتی احساس آدم لبریز میشه مثل احساس غم یا شادی! چون دیگه جایی در روح نیست که این احساسات دفع بشه مجبور به جاری شدن در قالب رفتار هست که همیشه هم قابل رویت هست یعنی احساس غم باعث رفتار گریه و احساس شادی باعث رفتار خنده! هیچ نویسنده مطرح دنیا هیچ کدومشون ادعای نویسندگی ندارند! چه سنگدل باشند و چه دل رحم. بقول شهید چمران یا شهید آوینی هرچه نوشته شده حدیث نفس بوده و هست! شماهم به نوشتن ادامه بدین زیبا می نویسیند. اما موضوع سنگدلی هیچ وقت با موضوع اسمیل ها یا کارتون بابالنگ دراز باهم جمع نمی شند اینا نماد های روشنایی عینی قلب و روح هست که بی نشانه در قاب تن هم مشخص می شوند کسی که شوق و ذوق قرار دادن چنتا آدمک شاد و غمگین رو تو وبلاگش برای اولین بار با بیانی لطیف در قالب یه پست ابراز می کنه هیچ وقت سنگدل نیست و اونی که یاد بچگی هاش می افته و کارتون بابالنگ دراز می بینه مگه می تونه سنگ دل باشه؟ شما اونقدر احساستون شفاف هست که میشه لابه لای واژه هاتون خوند که کی هستین! همه این 7 نفری که وبلاگ شمارو دنبال می کنند همه نویسنده های خوبی هستند من به این نویسنده ها ایمان دارم! حتی به قدر یک تک واژه!
    یا حق

    پاسخحذف